Newspulse - نیوز پلس
پاکستان، سیاست، کھیل، بزنس، تفریح، تعلیم، صحت، طرز زندگی ... کے بارے میں تازہ ترین خبریں

ڈیل اسٹین نے پی ایس ایل کو آئی پی ایل سے بہتر قرار دیا

آئی پی ایل میں پیسوں کی وجہ سے اصل کرکٹ بھول جاتی ہے

لاہور (نیوزپلس)  جنوبی افریقن فاسٹ بولر ڈیل اسٹین نے کہا ہے کہ پی ایس ایل کو آئی پی ایل زیادہ سود مند ہے جبکہ آئی پی ایل  میں پیسوں کی وجہ سے اصل کرکٹ بھول جاتی ہے  انہوں نے کہا کہ پیسوں پر زیادہ زور دینے کی وجہ سے انڈین پریمیر لیگ (آئی پی ایل) میں کھیلنا پاکستان سپر لیگ سے کم فائدہ مند ہے۔

 

نجی ٹی وی کے ساتھ کے ساتھ ایک انٹرویو میں نے کہا کہ انڈین لیگ میں پیسوں کی بات چیت کے دوران کرکٹ بھول جاتی ہے ، اسی وجہ سے انہوں نے آخری سیزن کھیلنے کے خلاف فیصلہ کیا۔

 

ڈیل اسٹین نے کہا کہ مجھے آئی پی ایل اصلی کرکٹ سے زیادہ رقم سے وابستہ ملا ہے ۔ انہوں نے پاکستان سپر لیگ کو کرکٹ پر گہری توجہ مرکوز قرار دیا۔ انہوں نے مزید کہا کہ میں صرف چند دن دن پاکستان میں رہا ہوں اور مجھے اپنے کمرے میں اور باہر سے لوگ ملتے رہے ہیں ، بس میں یہ جاننا چاہتا ہوں کہ میں نے کہاں کھیلا ہے اور میں اس کے بارے میں کیسے گیا۔

انہوں نے ہندوستانی حکام پر تنقید کرتے ہوئے مزید کہا کہ اصل موضوع یہ ہے کہ آپ اس آئی پی ایل میں کتنے پیسوں کے لئے گئے؟ میں اس سے دور ہی رہنا چاہتا تھا اور اچھی کرکٹ ٹیموں اور متحرک ٹیم لانے پر زیادہ زور دینا چاہتا تھا

 

Leave A Reply

Your email address will not be published.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More